Yhdessä tekemisen toimintamalli

Vanhemmat ja oppilaat järjestävät yhdessä tapahtumia luokkatasoittain

• tasaamme & kierrätämme vastuuta
  • tutustumme muihin luokan vanhempiin
  • opetamme lapsillemme oman vastuun, tekemisen  ja yhteistyön voima

Saunalahden Koti ja Koulu  toimii yhteistyössä Saunalahden kirjaston, Nuokun ja MLL:n kanssa.

Tapahtumia

Oppilaiden Unicef-kävelyn yhteydessä syyskuussa sekä vanhemmat, että oppilaat pääsevät nauttimaan Unicef-kahviloiden herkuista, joita vanhemmat ovat leiponeet. Syksyn 2015 Unicef-kahviloita pyörittivät nelosluokkalaiset vanhempineen.

Perinteinen Halloween-disco bilehileille, kummituksille, möröille, noidille - kaikille oppilaille, naamioituneina tai ei. Järjestetty kahdessa 1,5 tunnin vuorossa; ensin eskarit-2 -luokat ja sitten loput alakoululaiset. Ohjelmaa ja purtavaa Halloween-hengessä. Syksyn 2015 discon vetovastuu oli viidesluokkalaisilla vanhempineen.

Kevättempaus huhtikuussa on vuoden tärkein vanhempien, oppilaiden ja opettajien kohtaamispaikka. SauKKon hallitus organisoi vappupallot ja kahvilan pyörityksen. Tempaukseen voi osallistua vaikka leipoen, tai tapahtumapisteitä vetäen, yhteistä jutustelua unohtamatta. Ainutlaatuinen tilaisuus vaihtaa kuulumiset herkkujen äärellä.

Liikennevalvonnan ja suojatiepäivystyksen aloitimme syksyllä 2013. Koska sinä pääsisit päivystämään? Ilmoittautua voi vaikka SauKKon FB-ryhmän kautta.

Linkit tapahtumatyökaluihin löytyvät jäsenpuolelta (kirjautumisen takaa).

Jumppapussi Saunalahden koulun logolla

SauKKon kautta voi tilata Saunalahden koulun jumppapusseja à 15€. Reppumallisen pussin koko on 45 x 34 cm (vetoisuus 11 litraa) ja värejä kolme: limenvihreä, sininen ja vaaleanpunainen.

Repun voi tilata sähköpostitse osoitteesta kotijakoulu.saunalahti(at)gmail.com ja maksamalla SauKKon tilille FI68 121530 136351 repun/reppujen summan. Reppu toimitetaan joko oppilaalle kouluun tai sopimuksen mukaan.